Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Jesper Melin - 17 februari 2008 00:05

Hade tänkt att jag skulle komma upp i tid ur sängen och börja med pluggandet. Tänka är en sak och sen göra det är en helt annan grej, fast det är skönt att kunna ligga och dra sig en stund i sängen utan att det gör allt för mycket.
Dagen har gått åt till att i början ta det ganska lugnt för att sen gå över till pluggande.

Borde ha börjat plugga tidigare, men bättre sent än aldrig. Var en del saker som jag var lite oklar på när jag började, men efter räknandet så började saker och ting släppa.
Har varit själv hela dagen, så när klockan började närma sig kväll började jag längta till att Linnea skulle komma över på söndagste. När hon kom över så snackade vi lite, sen så började Wallander på 4:an. Vi har kollat 2 gånger tidigare, så vi fortsatte med "traditionen" även idag.
I reklampauserna försökte vi lite på vart man kan köpa barhanddukar, ska försöka pimpa våra ovvar ytterligare i veckan om tiden finns. Fanns några på tradera, får se om man försöker lära sig att köpa därifrån.
Efter filmen så visade jag ett helt galet klipp på Tuben för Linnea. En kille som sjunger "A whole new world" och inte bara den manliga biten, han klarar också tjej biten! Linneas haka hängde nästan ned till backen när hon fick se klippet och jag satt och bara stirrade. Hade tänkt att skicka klippet, men då hade jag missat hennes ansiktsuttryck.

Börjar bli riktigt sugen att komma igång med bandet nu. Tyvärr så håller som tydligen på med att brandsäkra lokalerna, ska vara klart inom några veckor enligt Mike. Vill spela och göra låtar, få ur sig alla idéer som man har haft i flera år, hoppas det blir skoj, det kan inte tänka mig att det blir annat :)

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won't you please take me home


Ovido - Quiz & Flashcards