Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Jesper Melin - 5 februari 2008 21:49

Börjar dagen med att först ha "sönder" min telefon. Alarmet gick vid 7 och jag skulle försöka ta tag i telefonen och stänga av den, men då ska jag så klart dra den i backen, har en våningssäng så den fick sig en färd. Lyckas med att hitta telefonen och efter en stund batteriet, men inte luckan till baksidan! Helt försvunnen är den, försökte leta ett tag men utan succé.
Satt och var ganska pigg på föreläsningen, men ibland kom tröttheten och ögonen blev tunga. Läraren börjar bli ganska skoj, han är soft på nått vis, men om man fattar vad man håller på med är frågan, måste ta och räkna från boken så man kommer ifatt lite.
På eftermiddagen satt vi ned en stund och försökte förstå oss på matlab som vi ska labba med på torsdag, gick väll ganska trögt så jag stannade en stund, sen åkte jag hem och gjorde super smaskigt potatismos med köttbullar :)


Idag så hade båda jag och Linnea tid att hålla på med ovvarna, hade tänkt göra det igår med det blev idag istället. Målade först 1 gång, men blev inte nöjd så jag målade allt igen, fyllde i extra med vitfärg så den lila färgen på ovven inte skylle lysa igenom allt för mycket. Efter mycket duttande så blev jag tillslut nöjd, lät det torka lite lätt och rev sen bort pappret. Det blev faktiskt riktigt bra! Väntar bara på att färgen ska torka, men det hinner den nog inte göra idag så imorgon ska vi ta och stryka fast färgen så den sitter som den ska. Vill bara ta på mig den och se hur det ser ut, så längden blev som den skulle :)
Nej, nu blir det gitarrspelade innan man lägger sig.

Oh, here they come, riders of the sun
And they will fight…Back To Back

Ovido - Quiz & Flashcards