Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Jesper Melin - 2 februari 2008 19:37

Sov till ungefär halv 1, blev sent igår efter filmerna, väldigt skönt var det.
Micke skulle komma ned på stan och hämta cykeln och kolla lite grejer på stan, så jag gjorde honom sällskap. Det hade börjat snöa lite innan han kom ned och det blev bara med snö ju längre vi var på stan. Inne på JC hade Micke tagit en snygg skjorta som jag inte visste om, när jag sen hittade exakt samma ropar jag på honom o visar upp den, "den här var ju snygg", då hade han redan tagit den :) Provade men det var nått som inte klickade, så det var ingen fara att han hade tagit den för mig :)
Sen gick vi till Ica en sväng och köpte med oss lite mat hem, vi var bägge hungriga så vi lagade mat hemma hos mig. Han stannade sen ett tag, men åkte sen hem för att komma tillbaka ikväll.
Hade svårt att bestämma mig om jag skulle gå ut ikväll, hade ingen större lust, partade av mig i tordags tror jag, men efter förfest kunde jag stå för. Först kom Erik över, han kom direkt från Stockholm så vi satte oss ned och spelade lite Halo 2 över nätet, vi var ganska bra 1 gång, annars förlorade vi ganska stort.

Efter Erik kom Micke över och sist kom Mike och Bingo. Timmarna flög fram och musik spelade för fullt. När dom sen hade stuckit satte jag mig ned framför tvn. På 6:an skulle dom visa bägge Conan filmerna, har sett första och lite på andra, men såklart så missade jag början så ännu har jag inte sett hela Conan 2.

High above at the edge of the world
We're searching for glory and peace
When the time has come, you will see
Our return to the land of the free

Ovido - Quiz & Flashcards