Alla inlägg under oktober 2007

Av Jesper Melin - 9 oktober 2007 22:37

Var idag hemma, skulle hjälpa syrran med en skoluppgift, hade också tvättkris så det passade bra att åka hem och få lite kläder tvättade :)

Spelat trummor som en galning, saknar dom när man är i stan då jag inte har nått ställe där man kan lira, gitarren funkar, men det är ju trummorna som är roligast.
Aja, ska nog ta och lägga mig, har blivit många sena nätter i lägenheten så man får försöka att sova igen några timmar.

Av Jesper Melin - 7 oktober 2007 14:30

Var till ICA idag och skulle köpa godis och fick syn på denna :)


Av Jesper Melin - 7 oktober 2007 14:08

Igår var det fest hemma hos mig, det var jag, Micke, Erik, Calle, Emma, Helena, Mike, Daniel och Nisse. Det var riktigt skoj, vi lyssnade på musik, drack, spelade spel o grejer, en lyckad kväll helt enkelt :)

Kommer lägga upp lite bilder.


Tillslut så började vi röra på oss, först hade vi tänkt att vi skulle gå ut, men sen skulle vi inte det, men tillslut så gick vi alla till "Bill och Bob". Vi stannade bara en liten stund, det var dåligt med platser så istället gick vi till Saffets (Jag, Micke, Erik, Calle och Emma).

Jag var ganska seg så jag tog en plats medans dom andra beställde mat. Maten kom och vi åt klart, det är nu det började spåra ur, eller vad man ska säga, här kommer nämnligen idiotbiten.

Helt plötsligt kommer det fram en kille och säger åt Calle att han ska hålla käften, Calle som är ganska lugn svarar med att han inte tänker hålla käften för att någon säger det. Emma trycker också på att vi får snacka på hur mycket vi vill, hon är inte stor men hon tar inte skit. Det kommer en till kille som vill mucka gräl och det blir mycket ord mot ord, fitta hit och kuk dit. Själv så ville jag inte dra mig in i tjafset, så jag låg på beredskap och blundade, men hade hela tiden koll på vad det sas för ord, Micke och Erik satt också på spänn om nått skulle hända. Efter en stund så kommer en av personalen och ber idioterna att gå, så det gjorde dom. Calle hade då ringt till polisen och bett dom att komma förbi och kolla. I tjafset så hade talldrickarna flygit i luften och en del hade hamnat på min jacka. Personalen kom med städgrejer och jag bad om att få servetter, dom var jätte trevliga och dom var på våran sida. En av dom frågade om vi kände dom, men vi hade aldrig sett dom förut. Det som hade startar det hela och fått idoterna att tro att vi "muckade" med dom var att Micke på skämt hade sagt "hur känns det i höften" när dom passerade oss, personalen bara garvade, sjukt liten sak att bli förbannad över!

Det dröjde inte länge innan polisen kom förbi och Calle gick fram och sa att det var han som hade ringt och förklarade situationen, eftersom vi trodde att dom faktiskt stod kvar där ute så fick vi poliseskort ut till gatan, det var skönt. Vi gick sen hem till mig och satt o var förbannade på att det finns idioter i världen som dom vi hade mött nu på kvällen.


Idioter finns dom? Ja faktiskt!


Ovido - Quiz & Flashcards