Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Jesper Melin - 16 februari 2008 17:18

Man kan verkligen säga att den här dagen bara blåste förbi en! Inte bokstavligt men endå.
Ena halvan så var jag med Sara, andra halvahalvan gjorde jag mest ingenting och sista halvhalvan var jag hemma hos Micke och kollade på film.
Hade satt mig ned för att kolla på melodifestivalen när Micke ringer. Dom skulle se på film ikväll och undrade om jag ville komma. Först var jag väll lite tvek, ville också se på melodifestivalen. Han lovade mig att jag skulle få se hur det slutade, det var helt okej för mig. Hade endå kännt mig som världens ensammaste människa, upptäckte det när jag satt och åt, då kände jag mig väldigt ensam.
Slänger på lite skön musik i lurarna och sen var det bara att trampa över till Skallberget där Micke bor. På vägen hade jag åkt förbi 10-15 tjejer/killar i läderkjolar och nätbyxor, såg även några killar springa ute i kalsongerna, så nått var i farten i närheten :)
När jag kom till Micke hade inte Mike kommit än, så jag fick faktiskt se (hela) melodifestivalen :)
Efter ett tag dök Mike upp och sen kom också Helena. Dom hade hyrt en film som hette "The Ex", mest för att Zach från Scrubs var med i den. Det var väll inte den bästa film man hade sett, men den funkade.
Efter filmen kunde vi inte bestämma oss vad vi skulle se på, så det blev ens stunds surfande på Tuben innan det det blev Saw. Jag var ganska trött och är inte så mycket för sånna filmer, så jag fick cykla hem i mörkret.
Innan jag gick och la mig testade jag att ändra lite på utseendet på bloggen, men fastnade inte för någon ny stil, så det blev den som jag alltid har haft.

All wrecked and fucked I wonder if this is the way
I'm supposed to go. But that is all I ever got, that
is all I'll ever get, so I just let it go...

Ovido - Quiz & Flashcards