Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Jesper Melin - 6 februari 2008 02:13

Datakommunikationen börjar bli intressant, tycker det är skoj att sitta och lyssna på det läraren berättar, får se om jag får boken imorgon så man kan börja läsa.
Föreläsning på förmiddagen, lunchen blev hemma, Jonne fick laga lite mat hos mig, vi satt och snackade samtidigt som vi lyssnade på musik.
Tillbaka i skolan hade vi labb i datakomen. Min labbassisten hade fått tillökning i familjen idag så han kom aldrig, ganska förståligt :) Det var mest simulering så man behövde inte så mycket hjälp. På lunchen hade jag kollat i brevlådan om min bok hade kommit, men jag hade fått brev från webbhallen, mitt Wii hade kommit tillbaka!
Så efter labben blev det raka vägen till posten för att hämta tillbaka mitt kära wii som jag har saknat så. Alla sparfiler var kvar, behövde bara uppdatera den så funkade allt så fint så. Kvällen har varit fylld med Zelda, blev nog en 4 timmar nu iallfall (säkert mer).

Nej, en ny dag väntar på mig imorgon, dags att sova lite.

Ride the sky, Ride the sky
Give me wings to fly, Ride the sky

Ovido - Quiz & Flashcards