Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Jesper Melin - 4 februari 2008 23:15

Då var det måndag igen och plugget väntar som vanligt. Sov ungefär till 9, Pappa skulle komma över med ett strykgärn som jag har väntat på. Ska skriva mitt namn på ovven med färg och då behövde man ett strykgärn för att fixera färgen, så när Linnea och jag skulle göra det sista sket det sig, eftersom vi inte hade ett strykgärn, men nu är det problemet löst.
När jag sen kom till skolan så gjorde man inte speciellt mycket, blev mest snack och ingen verkstad.

Att ha en 2 timmars föreläsning är lagom, man kan hålla sig ganska pigg och koncentrerad hela passet, fast efter maten så blir man lätt lite trött, så huvudet vinkade till ibland.
När jag sen kom hem efter plugget hade jag inte större planer, vi kanske skulle fixa med färgen idag men inget blev bestämt eftersom Linnea hade ganska mycket att plugga, så tillslut bestämde vi att skjuta på det till en annan dag i veckan.
Nu på kvällen har man iallfall hunnit med att titta på ett par avsnitt med Mythbusters, dom är för bra, man sitter och små skrattar för sig själv :)
Imorgon har jag hela eftermiddagen att plugga, så det jag inte gjorde idag, får jag göra imorgon helt enkelt.

For the king, for the land, for the mountains
For the green valleys where dragons fly
For the glory, the power to win the Black Lord
I will search for the Emerald sword

Ovido - Quiz & Flashcards