Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Jesper Melin - 11 februari 2008 23:57

Första morgonen på några dagar då jag inte har behövt ställa klockan för väckning, fick sova precis hur länge jag ville (iallfall till 12).

När jag kom till skolan så fick jag som tur var syn på dom andra i klassen, de satt ute i solen och väntade på att föreläsningen skulle börja. Så jag slog mig ned och vi han snacka lite innan föreläsningen började.
Direkt när skolan var över så cyklade jag hem, gick upp med ryggan och sen cyklade jag vidare till hamnen. Det var super skönt ute, solen sken och man fick en känsla av att våren är på väg, det kändes så iallfall :)
Satte mig och sen bara satt jag i solen, skönt att bara sitta där och lyssna på musik medans solen värmen en i ansiktet. Satt kanske 1 timme, för sen började solen gå ned och jag började bli lite hungrig.
När jag kom hem så hade jag ingen som helst lust att börja plugga, fanns ingen ork eller lust alls idag, tar det imorgon då jag är ledig på eftermiddagen. Annars har jag lirat lite gura, varit hem till Linnea en snabbis för att hämta tejp. Nu innan jag ska sova har jag kokat spagetti tills imorgon, kom på att jag ska ha matlåda med mig. Samtidigt spelade jag Zelda, börjar bli några timmar nu och fortfarande så är det super skoj. 


But a shot in the dark
One step away from you
Just a shot in the dark
Always creeping up on you all right

Ovido - Quiz & Flashcards