Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Jesper Melin - 1 februari 2008 16:55

Vaknade upp och var lite småtrött, blev ju lite sen igår, kom hem halv 3 så drygt 4 timmar har mått fått sovit iallfall :)
Som tur var ringde Jonne, då blev det fart på en så man kunde öppna dörren åt honom. Föreläsningen skulle börja kvart över 8, man var där i tid men under lektionen så var man mest trött, nickade till några gåner.
När jag kom hem så gjort jag lite mat, för att sen gå ner en sväng på stan och handla äggklocka och plastpåsar. Ramlade in till Linnea en liten stund, fick hjälp av henne att skriva ihop ett bra sms till tjejen jag träffade igår, har ingen lust att träffa henne mer. Efter många olika varianter kom vi fram till en som var bra.
Micke kom sen över, vi skulle hänga medans Linnea hade besök av sina föräldrar, vi skulle käka pizza med varandra hade vi tänkt.
Jag orkade nog bara drygt halva, var så jäkla mätt från köttfärsen som jag hade gjort mitt på dan, men lite fick man ned i maten.
Efter maten satt vi sen och snackade om lite allt möjligt för att sen drömma oss tillbaka med Bert. Efter ett tag kom hela Berman ligan tillbaka, dom hade varit på konsert. Så Micke och jag stannade en stund och snackade med dom.
Mike ringe och frågade om vi skulle glo på film, så han kom och plockade upp mig och Micke, vi hyrde Next och Van Wilder 2.
Bägge filmerna var bra, sen var klockan runt halv 3 så det blev dags att lägga sig för att ta en lång och skön sovmorgon.


Out of the valley of death
the man turns his back
stares up to the hills, his eyes burning red

Ovido - Quiz & Flashcards