Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Jesper Melin - 12 februari 2008 12:45

Man var kanske inte det piggaste människan på jorden när man vaknade, men jag kom upp ganska fort så jag hade nästan ätit klart innan Jonne kom, vi tog en kopp te som vanligt sen stack vi vidare till skolan.
Det var ganska svårt det som läraren gick ingenom, men endå så fastnade en del och man började fatta lite mot slutet. Vet inte hur det är på andra högskolor men det som jag gillar med att gå på MdH är att lärarna känner igen en. När vi satt och hade mat kom våran lärare fram till oss och snackade lite, frågade om vi hade förstått det han hade gått igenom, att läraren gör sånt tycker jag bara är bra.
Vi satt en stund på eftermiddagen och pluggade, jag satt mest och läste så jag drog hem vid 3 tiden.
Hemma hade jag tänkt att jag bara skulle spela en kort stund, men jag fastnade en bra stund och när jag slutade så var det dags att göra mat, så pluggandet sköts på framtiden.
Jon skickader över lite fler versioner på våran låt vi håller på med just nu, jag gjorde lite ändringar i trummorna och skickade tillbaka. Samtidigt som jag väntade på att Jon skulle skicka tillbaka den nya versionen tog jag fram boken och brjade läsa igen. När man läser hänger man med ganska bra, det är när man ska börja räkna som det blev problem. Men jag gjorde så nu att jag tänker läsa igen om det vi hittils har gått igenom, för att sen börja räkna.
Kvällen kom och dagen hade gått förbi, blev inget speciellt gjort alls idag, imorgon kanske man hittar på något mer värt. På 6:an gick Armageddon, kollade på slutet av den innan jag la mig för att sova.


Clock strikes midnight in the palest moonlight
As the man walks into my bedroom
Heart in hand I hear him speak:
" My friend,
The time has come to rise, my name is Doom.
Ask no questions
There will be an answer soon. "

Ovido - Quiz & Flashcards