Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Jesper Melin - 3 februari 2008 16:04

Blev inte allt för sent igår så man sov inte så jätte länge, men man kom inte upp ur sängen förens efter 11, men det kan man få göra på söndagar.
Har inte gjort något speciellt mest små saker, tex.


  • Fick FTP-servern att fungera(fel med portarna)
  • Installerat ett nytt IDE på bärbara(netBeans)
  • Blivit klar med labben

På kvällen kollade jag och Linnea på Wallander som gick på 4:an, hade bara sett början förut så nu fick man se hela avsnittet. Det blev lite slötittande och sappande när Wallander var slut, vi fastnade i en film men den blev så jäkla skum, sen när jag kollade på klockan så var hon 12, då slog det mig att det är ju Super Bowl ikväll klockan 12!

Har aldrig kollat på det förut, så jag tänkte jag skulle ge det en chans och se varför det är så jävkla stort i USA. Det tog säkert 50 minuter innan dom började spela. Sen skulle det spelas 4*15 minuter, det går säkert fort tänkte jag. Först så är det reklam varenda minut, så fort det blev minsta lilla fördröjningen, då gick man in med reklam. Så för att spela 15 minuter effektivt tog det nog 45 minuter verklig tid. Mitt i allt ska det så klart vara folk som ska spela musik o grejer, jag ville ju bara se matchen!

Så när klockan började bli halv 4 så gav jag upp. Då hade det gjorts totalt 10 poäng, den näst lägsta poängställningen i historien, blir säkert inget mer roligt tänkte jag.
Men där hade jag fel, klart att allt ska avgöras i sista omgången som jag sket i. Ny chans nästa år! :)

Det var mest ett ganska segt spel tycker jag, inte så jätte skoj att se, fick kolla reglerna på nätet så jag fattade vad dom höll på med :)


Hell was made in heaven
I was made for you
Hell was made in heaven
Made for loving you in sin

Ovido - Quiz & Flashcards