Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Jesper Melin - 15 februari 2008 00:54

Vaknade runt 9 eller 10 idag, var inte direkt den piggaste människan, blev sent igår. Det är väldigt mycket skönare att vakna upp brevid någon som lägger armen på en när man börjar skruva på kroppen.
Sara gick hem mitt på dagen ungefär. Jag var fortfarande ganska trött, så jag gick och la mig för att sova en stund.
När klockan är ungefär 5 har jag för mig så ringer Micke och väcker mig. Hade han inte ringt så har jag ingen aning om hur länge jag hade sovit.
Det skulle bli fest hos honom ikväll, så jag fick snabba på med att göra mig iordning. Hade hunnit vara hemma hos Linnea en snabbis och snackat lite, frågat om hon skulle med och sånt. Mike skulle få skjuts till Micke, så jag tog och ringde honom för att kolla om man kunde hänga med, det var inga problem, blev bara lite stressigt eftersom han skulle komma på 10 minuter, då var man inte ens klar.
Så jag, Mike, Helena och Linnea kommer hem till Micke. Vi var alla super hungriga och väntade på att Erik skulle komma över så vi kunde gå och äta.
Hade först tänkt att ta en kebabtallrik, men på pizzeran tänker jag om och tar en pizza istället, det var länge sen.
Vi trycker i oss våra pizzor, sen åker drickan fram. Ölspelet spelas samt pyramiden. Det blev väldigt mycket sång, Mike tog fram guran och spelade Untitled, då blev det full fart på våra halsar.
Blev lite mycket för mig där ett tag med drickan, fick 20 klunkar som dröjde ett tag innan dom började jävlas med magen, men en date med toan gjorde det hela bättre.
Sara som var med och festade igår kom också över en stund, för klockan började närma sig utgång.
Gillar igentligen inte att åka taxi, det är bara jävligt dyrt, vi var förståss 8 stycken så det blev väll inte så farligt dyrt, men endå, man kan spara dom pengarna till något annat.
Destinationen var Oliver Twist för taxin. Micke lyckades med att spilla öl i den, så det blev att slänga fram 200 spänn, han tog det säkert i egen ficka direkt (taxigubben).
Det var ganska lite folk inne på Twist, men det gjorde inte så mycket, vi hade det roligt endå. Dansa runt på dansgolvet tillsammans med alla 40+:are. Hoppas man inte hamnar där när man blir stor, inte för att jag tror det :)
Jag var ganska trött från igår, så det blev inte alls för sent för mig. Sara frågade Linnea om hon kunde sova på hennes soffa, men jag erbjöd min säng istället, en säng är ju endå en säng :)
Så imorgon får man också vakna upp och ha någon brevid sig, mysigt :)

Its the same old desire
Nothing has changed, nothings the same
Burning like fire
Dont you ever take my name in vain

Ovido - Quiz & Flashcards