Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Jesper Melin - 9 februari 2008 23:57

Vid 9 åkte vi från Västerås hem till Möklinta, vägen mellan Västerås och Sala tyckte vi kändes som gamla minnen, inte ofta man åker åt det hållet, själv åker man oftast tåg om man ska till Sala
Klev innanför dörren, slängde av mig grejerna, sen var det bara att springa ut till trummrummet och börja lira. Det var jävligt skönt att få spela av sig, igår hade jag suttit och spelat luftrummor för att jag var så sugen på att spela.

Eftermiddagen bestod av att spela spel med Syrran och slappa. På kvällen hade jag först tänkt att stanna hemma och kolla på melodifestivalen, men John ringde och frågade om vad som händer ikväll, jag visste inget så han ringde till Micke och sen tillbaka till mig, träff oss Gustav skulle det bli. Eftersom vi inte hade snackat så mycket om resan till Romme imorgon så åkte jag över och kollade på melodifestivalen där istället. Det var roligt att sitta och snacka skit och lyssna på låtarna, det kanske inte var dom bästa låtarna direkt, men det var bättre än ingenting.

Nu mot natten har jag suttit och spanat in ytterligare på 3E PC, sugen på att köpa, får se vad priset hamnar när den släpps i Sverige.


She was so beautiful
she was a dream

and when I cry for her
I hear them scream...

Ovido - Quiz & Flashcards