Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Jesper Melin - 7 februari 2008 01:49

Idag flög bara tiden förbi en! Visst jag vaknade vid 9, men helt plötsligt var klockan 1 och det var dags att gå till skolan. Då hade jag bara hunnit med att äta och spelat lite Zelda.
Labben gick väll ganska bra, vi gjorde nästan alla uppgifter, men det tog sin tid. Så tiden mellan 1 och 5 som vi satt till, ja den bara flög. När jag kom hem så gjorde jag lite mat, få nått i magen innan jag gick hem till Linnea. Vi skulle fixa det sista med texten på våra ovvar, det var strykningen som var kvar. Först försökte vi hitta på ett ledigt tvättrum som vi kunde vara i, på andra försöket hittade vi en som inte var bokad. Antar att färgen borde sitta kvar nu som den ska, annars om det börjar lossna lite så får man väll fylla i.
När vi hade strykt klart stannade jag kvar en stund hos henne, vi snackade mest lite skit, blev inte så mycket som vanligt för vi var nog bägge 2 ganska trötta, mest Linnea, hade inte lyckats somna igår.
Kvällen har annars varit fylld med tvspelade, mer än vad man kanske borde, men man kommer så in i spelet efter ett tag att timmarna känns som några minuter.
Men nu ska det bli sömn, upp och labba imorgon igen, blev inte klar med labben igår så imorgon ska man få göra det sista.


Under the rain of a thousand flames
We face the real pain
Falling in vain

Ovido - Quiz & Flashcards