Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Jesper Melin - 30 mars 2007 16:14

Idag var jag också ledig, hade inget att plugga till så man kunde bara gå omkring, eller snarare sitta och inte göra nått speciellt. Väntade mest på att det skulle bli kväll, för då skulle Micke och Erik komma över för att glo på film.Micke kom först över, han var inte helt säker på om Erik skulle komma eller inte, så vi satt mest och tog det lugnt och surfade för att vänta o se om Erik skulle komma eller inte. När klockan började närma sig 8, tror jag att det var iallfall så ringde jag och kollad med Erik om han skulle komma över eller inte. När jag sa att vi skulle kolla på trehundra så kom han över direkt :) Filmen var verkligen fet, det var den. Som film så var den kanske inte jätte bra, men det ska den inte heller vara, den skulle vara grym bara :) Dom stannade inte allt för länge, Micke skulle upp för att åka till Stockholm och hjälpa sin syrra med att flytta, och jag skulle upp ganska tidigt för att åka till jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards