Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Jesper Melin - 8 mars 2007 23:19

Dagen började med att vi hade labb på morgonen, skulle göra en automat. Det var inte så jätte svårt, så jag blev klar ganska snabbt, redovisade sen så gick vi och tog lunch. Matteprojektet jobbade vi vidare med efter lunchen, det gick ganska bra, kändes mest som att det tog lång tid, men vi fick en hel del gjort endå. Visste att Johan skulle komma med tåget till stan kvart över 4, så jag ringer och frågar om han vill ha skjuts hem, det ville han så jag åker ner till kvart över 4, men självklart är tåget försenat, så när vi kom ut från stan så var hon tio i 5. Så när jag väl kom hem så var jag jävligt trött, då var hon nästan 6. Det är lite segt att komma hem vid den tiden, så kvällen bestod av tvspel och CSI Miami, alltså en väldigt slapp kväll igen.

Ovido - Quiz & Flashcards