Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Jesper Melin - 7 mars 2007 23:02

Första föreläsningen började klockan 10 idag, det är en skön tid att börja på, lite lagom tidig tid. Eftersom vi hade en super enkel uppgift så var vi klara på 30 minuter, den andra gruppen hade då också en jätte enkel, så vi lärde oss fort och kunde visa allt snabbt.Vi hade valt våran projektuppgift i måndags, så det var bara att köra igång på full fart för att komma någonvart med uppgiften. Det gick riktigt bra, vi kom långt, vi jobbade länge eftersom vi skippade lunchen, vi var så inne i uppgiften att vi inte kunde slita oss :)När vi kände oss ganska klara så ringde jag och sa att vi var klara och han hade bilen på parkeringen, vi åkte in tillsammans imorse. Jag var skit hungrig, så vi åkte till Mcdonalds och köpte med mig en burgare så jag fick lite "mat" i mig. När jag kom hem så spelade jag lite tvspel, fick ju grejerna igår så nu kunde man spela av sig lite. Resten av kvällen slappade jag, det var skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards