Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Jesper Melin - 15 mars 2007 18:27

Gjorde typ inget speciellt idag alls. Det enda vi hade i skolan idag var labb på digitala elektroniken, vi skulle göra ett parkeringshus där man stoppade ner ett kvitto en en sak sen så skulle en bomm åka upp och lampor skulle tändas och släckas. Det var faktiskt riktigt kul när man fick allt att fungera, först så hade jag använt fel portar så det hände inget när jag tryckte, lite typiskt men tillslut så kom jag på att det var det som var felet, då kunde jag bli klar. Jonne som har labbat med oss förut kom in till våran sal och så satt vi och snackade lite skit, han är ganska lik mig, fast han är finne då :P Vi gillar metal, spelar bägge trummor och gillar tvspel, så man kan snacka mycket med honom. Så vi bestämde oss för att ta en snabb lunch innan hans nästa labb skulle börja. Så vi fick till 65:an, jag tog en dagens hamburgartallrik, smakade helt okej. Så vi sätt där och snackade om det ena och det andra, vi träffade också Anmar, Micke och Anders där, fast dom skulle precis gå när vi kom dit så man han säga tjena iallafall. Efter att Jonne hade börjat så åkte jag hem direkt, kom inte på nått som skulle hålla mig kvar i stan. Innan jag åkte hela vägen hem så åkte jag upp till gruvan en snabbis för att säga hej. Det var bara Maria som var där uppe så man fick sig en liten prat stund med henne, sen så kom det lite folk som ville ha hjälp så då åkte jag hem.Hemma så gjorde jag mest ingenting, pluggade lite men inte specielllt mycket. PÅ kvällen så blev det CSI och House, vad jag älskar House, programmet alltså :)

Ovido - Quiz & Flashcards