Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Jesper Melin - 14 mars 2007 16:58

Sov väldigt länge, enda till 12 nästan. Visste att telefonen hade låtit lite när jag sov, så jag leter reda på den och kollar vilka som har ringt/sms:atHade från dogge och från Micke. Micke undrade mest hur det hade gått igår, så jag svarade lite snabbt. Dogge ville däremot veta när vi skulle åka, för han vill boka biljetterna. Svarade med att jag ville snacka lite ekonomi först bara. Jag går ner och gör iordning lite frukost, ja man kan inte ens kalla det frukost för det bestod endast av ett glas juice. Sen satt jag med Pappa och pratade lite om att jag ville åka o så där. Dogger hör sen av sig och ber mig att ringa honom. Så jag tar telefonen och sätter mig ned och snackar med honom. Efter lite snack så bokade vi biljetter! Det blev med SAS och vi flyger den 7:e Maj! :D Ska bli jävligt roligt. Gick sen ner och sa till Pappa att vi hade bokat, då kunde han inte säga nått mer om det :DResten av dagen gick åt att installera om datorn, tog sin lilla stund, men det blev kanon tillslut, nu är den så snabb och fin.På kvällen så låg jag och kollade på House, det var länge sen jag kollade så det var roligt att se honom igen, han är ju så grym! Innan jag somnade så kollade jag lite på American Idol, o fan va vissa suger, det är så kul!

Ovido - Quiz & Flashcards