Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Jesper Melin - 18 mars 2007 10:35

Idag hade jag inte heller så mycket planerat, så man sov länge och sen så låg man kvar i sängen med bärbara och surfade runt. Hittade på ett ställe där man kunde byta ut sina låtar som man har fått med i Hutar Hero till nya custom låtar istället, så jag fastade för det hela dan, satt och kollade på massa videos där folk hade lagt in nya låtar och spelade. Det var kul att se eftersom man då kan få alla låtar som man verkligen vill ha med i spelet, men för att kunna spela det så måste man ha en chippad ps2, vilket jag inte har men nu har planer på att göra det.Ringde sen till Micke och frågade om vil skulle kolla på Family Guy, det ville han så jag sa att han kunde komma på kvällen så skulle vi kolla på det, sen fick han gärna ta med sig Erik. Så på kvällen kom bägge förbi, vi kolla de på några avsnitt, dom är så jäkla bra! Vi kollade på en box med avsnitten, men det kostade 1200 kr, fast då fick man säsong 1 till 5 på dvd, det skulle vara nice men det är för mycket pengar att bara lägga ut sådär, kanske senare någongång. Micke skulle upp tidigt imorgon så vi blev inte uppe så jätte sent, fast jag kunde inte somna sen på kvällen, började kolla på en film som gick på 4:an, sen så hade jag svårt att somna efter det, men tillslut somnade jag.

Ovido - Quiz & Flashcards