Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Jesper Melin - 2 mars 2007 15:12

Tog mig en skön sovmorgon, nu när man var ledig och inte hade nått speciellt planerat.Micke ringer på förmiddagen och undrar vad vi ska göra idag, berättar att folk gillar våra filmer på Fejmtv och då bestämmer vi oss för att försöka göra en ny film. På eftermiddagen så kommer Micke och Erik, då har jag inte sett dom sen dom åkte iväg förra veckan, så det var kul att se dom, fast det kändes som dom bara hade varit borta 1 dag eller nått sånt. Vi börjar snacka lite om vad vi skulle kunna göra för film, den ska vara ganska kort tyckte vi, man orkar inte se på för långa filmer. Det fick bli en film som handlar om hur man kan bli påverkad av film, vi skulle se på Jackass sen så skulle vi börja göra tokiga saker. Så vi drar igång med filmandet, våran stuntman är "Nallefan", en docka som brukar få göra dom farliga grejerna när vi inte vill göra illa oss. Vi höll på hela eftermiddagen, Erik skulle sen hem och Micke skulle käka, så vi fick lägga in filmen på datorn en annan dag, men allt som skulle vara med blev inspelat. Vi käkar lite pizza som vi brukar göra på fredagar, gott men man blir regält mätt av dom. Micke kommer sen förbi igen, denna gång utan Erik då han skulle vara med bruden. Vi hade bestämt att vi skulle kolla på film, först så snackar vi lite skit sen så börjar vi kolla på film. Filmen var ganska bra, lite för lik Sagan om Ringen bara. Vi känner att vi kan vara uppe ganska sent så vi är vakna fram till 2 tiden, då jag börjar känna att jag är lite för trött för att hitta på nått mer. Micke åker hem och jag går och lägger mig, men vi bestämde att vi skulle ses imorgon för att hålla på lite med filmen och kanske se på en film på kvällen

Ovido - Quiz & Flashcards