Alla inlägg den 23 mars 2007

Av Jesper Melin - 23 mars 2007 18:44

Kan sammanfatta dagen på ganska få rader då jag nästan bara pluggade och åt pizza på kvällen. Har tentor till nästa vecka så det blir plugga på dagarna och sen ta det lite lugnt på kvällarna. Micke var i Västerås med Emma så jag hade inget att göra med honom, annars brukar vi oftast hitta på nått att göra på fredagar. Så på kvällen gjorde jag inget speciellt, tog det bara lugnt.Trodde jag det skulle bli iallfall, när jag sitter på rummet och spelar Guitar Hero så ringer Dogge, han sitter då uppe vid pubben i bygdegården och tycker att jag ska komma upp. Eftersom jag inte gjorde nått annat så kunde jag lika gärna gå upp dit. När jag går upp dit så ringer jag till Micke en stund och snackar lite skit. Hittar sen dörren som man ska gå in i för att komma till pubben, har inte varit där förut. När jag kommer in så sitter det några där inne och en av dom är Dogge. Så jag köper på mig en cider och tar lite lökringar och sätter mig sen vid Dogge. Vi satt mest och snackade om det ena och det andra för att sen se darttavlan. Vi stog och spelade ganska länge, sen så kom det fram en gubbe som frågade om han kunde spela med oss. Det visade sig att han hade haft pub i England i 10 år och spelat lite där. Självklart för att jag är yngst så börjar han berätta hur jag ska kasta, så hela kvällen stod han och kommenterade min kastning, blev lite tjatigt efter en stund, men man fick tänka att han var lite dragen. Själv så hade jag blivit lite dragen efter första cidern, det var lite konstigt för man brukar behöva dricka lite mer, men nu behövdes det inte mycket. När alla började gå, då klockan var runt 12 så bestämde jag mig också för att röra mig hemmåt. Kom hem sen så var det sängen som var nästa stop.

Ovido - Quiz & Flashcards