Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Jesper Melin - 4 mars 2007 17:32

På dagen så satt jag mest och bara slappade, hade inget planerat att göra under dan. Pluggade lite också, vi har det skönt men det finns en del läxor som måste göras. För ett tag sen så köpte jag ett tvspel till PS2 som heter Guitar Hero 2, man har en liten mini-gitarr och spelar med till massa sköna rocklåtar, men då hade jag bara 1 gitarr. Har tänkt att köpa en extra men det har aldrig blivit av, men idag så tänkte jag "Nä nu beställer jag en!". Så jag surfar in på webhallen och börjar leta efter grejerna jag ska ha, först så tänkte jag bara köpa första Guitar Hero, en sen så jag priset på en extra gitarr, så då plockade jag med en sån, så nu låg det ett spel och en gitarr i varukorgen. Klickar mig sen fram in på reaavdelningen och där var det, spelet som jag så länge velat köpa men tyckt att det har varit för dyrt, "Shadow of Colossus". Enda sen jag såg filmer från spelet på nätet så har jag velat haft det spelet, men då har det kostar ca 600 kr, men nu så var det extrapris och då kostade det bara 220 kr! Slängde ner spelet direkt sen så beställde jag sakerna, totalt gick allt på 1007 kr med frakt, ganska bra pris då jag fick 2 spel och 1 gitarr. Så nu var det bara att vänta på att sakerna skulle komma.Micke ringer på kvällen och undrar om han kan komma och låna lite filmer, han och Gustav tänkte kolla på film, det var ju inga problem så senare på kvällen så kom dom över och skulle låna några. Vi hittar på "Poseidon", jag har inte sett den och det hade inte dom heller, men den lånade dom. Eftersom jag gärna ville se den också, så åkte jag också över till Gustav. Fast innan jag åkte så åt vi semlor hemma, lite fest för Pappas födelsedag, han ville inte bli firad, så det blev ett lugnt firande.När jag kom hem till Gustav så trodde jag att jag hade kommit innan dom andra hade hunnit dit, men det hade jag inte, dom spelade biljard på övervåningen och hörde inte när jag knackade. Andreas hade också kommit över för att kolla på film, så när dom hade spelat klart så bänkade vi oss framför tvn och började kolla.Filmen var mycket bättre än vad jag trodde! Man verkligen satt där och funderade på hur det skulle sluta, så den var bra :)Eftersom jag skulle till skolan ganska tidigt imorgon, så stannade jag inte så jätte länge, åkte så jag var hemma till halv 10, då gjorde jag mig klar för att sova, sen gick jag och la mig.

Ovido - Quiz & Flashcards