Alla inlägg den 17 mars 2007

Av Jesper Melin - 17 mars 2007 10:19

Idag hade vi planerat in en kväll fylld med tvspel, chips och dricka. Tog mig en skön sovmorgon, försökte att komma upp ganska snabbt så jag fick i mig frukosten ganska tidigt. Det var pizza kvar sen igår, så det blev en pizza bit till frukost. Hade fått sms av Micke på morgonen, men det märkte jag inte förens efter frukosten, så jag ringde upp honom och snackade lite med honom. Han hade gått upp vid 6 och hade inget att göra, så när jag pratade med honom så var han ute i skogen med Gustav, lät skönt att komma igång så pass på morgonen :) Kollade också att dom skulle komma sen på kvällen, dom kunde komma när dom ville då jag bara skulle plugga och inte skulle bort. Så eftermiddagen bestod av att sitta och läsa i min digitala elektronik bok, har inte kommit igång med det än så det är lika bra att göra det, det är tenta nästa vecka. När klockan närmade sig 5 så ringde jag och kollade med Micke när dom skulle komma, då skulle dom komma runt halv 7, det är skönt att veta lite mer exakt, man kan planera lite mer då.Så halv 7 kommer dom, med sig har dom 3 påsar chips och en platta med dricka, gott med lite blandning för det var cola, fanta, sprite och nått mer tror jag. Som vanligt så ringer Erik precis när Micke har kommit hit och frågar om han kan få följa med, men eftersom Micke redan var här så fick Erik ta sig en egen bil och komma över. Gustav hade med sig sin Xbox 360 för vi skulle spela "Call of Duty 3" över nätet, vi har gjort det förut och det är skit skoj! Det börjar faktiskt gå ganska bra för oss, vi hamnar inte sist längre utan är bland top 5 och då kanske det är 20 man spelar emot, så det är skoj. När vi hade spelat ett tag så bestämde vi oss för att kolla på film, det fick bli Natt på museet, den var riktigt bra och rolig! Storyn gjorde var så att man inte visste hur den skulle sluta, sånt gillar jag :) Efter filmen så plockade vi ihop xboxen och tog fram Guitar Hero istället, vi hade spelat lite innan filmen ochså, men vi tog några låtar till efter filmen. Nu börjar hon bli ganska sent, så halv 2 så åkte dom hem och jag gick och la mig för att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards