Alla inlägg den 3 mars 2007

Av Jesper Melin - 3 mars 2007 17:17

Nu när jag skriver så ligger jag nästan 1 vecka efter, så jag ska försöka att minnas så mycket som jag kan iallfall.Sov ganska länge, måste nästan ha varit till 11 vad jag minns, det är ganska länge, för jag brukar oftast vakna runt halv 10, men inte idag, blev ju sent igår så det var nog däför.På dan så hade vi igentligen bara 1 sak inplanerad, vi skulle till Sala och gå på Måns Ols, en resturang som vi brukar åka till om vi är i Sala och ska äta. Klockan 1 åker vi iväg, då har man gjort sig iordning och tagit på sig lite snyggare kläder. När vi åker in så pysslar jag med telefonen och jag känner att jag mår lite illa när vi kommer fram och ska käka, inte jätte illa, men det var tillräkligt för att störa min apptit, så jag åt inte upp all mat, som jag kanske skulle ha gjort.Anledningen till maten var att Pappa skulle fylla år imorgon, så vi tog en liten middag med familjen helt enkelt. Det var en del folk där, säkert många som äter ute på lördagarna. Danne från min klass ringde mig också, han skulle ha haft fest, men det skulle inte bli, det var det han ringde om, så då fick jag planera annat för kvällen, eller Micke och jag hade planerat lite att gå ut på hotellet. När jag har ätit klart så blir jag extremt trött, när vi kommer hem så glider jag bara runt, så precis när jag tänker skicka ett sms till Micke och säga att jag inte orkar med Hotellet så får jag ett från honom, han orkade inte heller med det, kollade hellre på film, så jag blev glad :)Så på kvällen så kom Micke och Erik över, det är roligare när dom är hemma.Vi kollade på film medans Erik klippte lite i filmen, vi såg på Pablos nya show "Ouch", han är så rolig :) Vi kollade också på Departed, den var ganska bra, men om den skulle ha fått massa Oscars, nja så bra var den inte.Jag hade lovat min polare Olof att jag skulle hämta honom från Hotellet, men en stund innan vi ska åka iväg så måste Micke sticka hem, lite tjavs med flickvännen så han behövde åka och reda upp det, det var ingen stor grej men det var tillräckligt för att inte kunna åka med. Så Erik fick följa med och hålla mig sällskap, det är skönare att åka i natten om man har någon med sig.Så jag åker in och hämtar Olof och skjutsar hem honom, var roligt att träffa han, det var ett tag sen man snackade. Eftersom Erik var med så åkte jag hem med honom också, då började jag känna att jag började bli regält trött, så man ville bara hem och sova i min sköna säng :)

Ovido - Quiz & Flashcards