Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Jesper Melin - 6 mars 2007 12:27

Så jag vaknar när klockan piper vid 9 tiden, sen så ligger man där och slappar en stund, till frukost så blir den en pizza bit som blev kvar sen i söndags.Sticker iväg med bilen mot Västerås och Bussgods, där filmen ska lämnas in. Hade gott om tid så jag behövde inte stressa så mycket. Lämnar in filmen, sen åker jag vidare mot högskolan. Andledningen till att jag var tvungen att åka in en extra sväng var att vi skulle träffa Lennart, han skulle prata lite om våran individuella uppgift som vi kunde göra om vi ville få högre betyg. Mötet skulle börja klockan kvart över 1, så då hade jag en stund att inte göra nått på. Som tur så hade jag med mig bärbara, så jag kunde sitta och surfa runt en stund. Satt och höll koll på var mina tvspel var någonstans, hoppades på att jag kanske skulle hinna hämta grejerna idag. Mitt på dan så var dom i Sala, så då var det bara att vänta på att man skulle få sms om att paketet var framme. Får ett sms från Micke som går in min klass, han undrar om vi ska käka nått på 65:an, ja det kunde vi göra tycket jag så vi träffades där klockan 12 för att käka lite. Tog bara pommes eftersom jag hade ätit pizza innan. Vi sitter där och kollar på snowboardtävlingar på tvn sen vart det mest att sitta och snacka tills mötet skulle börja. Sen går vi på mötet, när det var slut så snackade jag en stund med Lennart för att prata lite om min resa till Turkiet, om det skulle funka att planera in, det skulle inte vara några problem tyckte han, eftersom vi jobbade i grupp så var det mest det som spelade in, hur vi planerade vårat arbete där, så jag får väll se vilka jag kommer jobba med, om man kan vara borta 2 veckor och jobba på distans, men det ska nog bara gå bra.När vi satt där så fick jag också sms från posten att mitt paket hade kommit fram, så jag stack därifrån direkt när vi var klara för att hämta paketet på Coop.Betalar och så får jag mitt långa paket, gitarren tar lite plats. När jag kommer hem så öppnar jag paketet direkt, mamma tyckte att jag såg ut som när jag var liten och skulle öppna paket, det kan nog stämma :)Spelar lite från bägge spelen, mest Guitar Hero, men en snabbis blev det med Shadow of..., tills Micke, Gustav och Erik kom över. Ikväll så skulle vi ha tvspelskväll :) Gustav hade köpt ett nytt spel till sin 360, Call of Duty 3. Vi spelar hos mig eftersom jag har bredband, då kan vi spela över nätet och mot andra människor i hela världen, ganska ballt :)Det var skit skoj! Funkade skit bra att spela, ett bra spel var det också, så det var bara skoj att sitta där och spela. Erik satt mest och redigerade filmen medans vi andra spelade. Visste att vi inte skulle bli uppe allt för sent, skolan skulle börja 10 imorgon, men Gustav skulle upp 6 så han fick bestämma istället :) Efter en lång kväll så slutade vi, då var hon ungefär 12 på natten, sist så spelade vi lite mot varandra i Guitar Hero. När dom hade åkt så låg jag och kollade lite på tv innan jag somnade.

Ovido - Quiz & Flashcards