Alla inlägg den 24 mars 2007

Av Jesper Melin - 24 mars 2007 18:45

Det första jag gör är att ta en lång och skön sovmorgon, det är skönt att kunna ligga en stund och inte behöva gå upp, men jag var endå tvungen eftersom jag var tvungen att plugga idag också. Så på dan så blir det inte speciellt mycket gjort förutom att plugga på matten. Var väldigt trött sen igår, tog bara 2 cider men endå så var jag trött och seg, men jag tog mig en dusch sen så kom jag igång och kunde börja plugga. På kvällen skulle det bli fest hemma hos mig, dom andra skulle ut på krogen men jag kunde inte följa med för jag ville inte vara seg i skallen på söndag då jag måste plugga vidare. Så halva dagen gick åt att vänta på att alla skulle komma över. Runt 7 hade Micke sagt att han skulle komma, det var den tiden som gällde för dom andra också. Klockan kvart över 7 så kommer Micke, Emma, Erik och Gustav in på rummet. Roligt att se alla, satt då och chattade lite med Anna, det visade sig att hon hade skaffat pojkvän nu på 1 vecka, var ju hos henne förra tisdagen, det var lite komiskt tycker jag :) Då tänkte jag att jag skiter i henne helt så det var bort med nummer, msn och alla sms, lika bra för annars skulle man ju kunna ringa eller snacka på msn :PMen det var inte inne vi skulle vara, det var på kontoret vi skulle festa loss, så vi går ut dit i enat trupp. När vi håller på att ställa fram glas och fixa med musiken så kommer Calle och Emma ( Calle och Mickes flickvänner heter bägge Emma). Nu kunde festen börja! Det var riktigt skoj, vi satt alla runt bordet och snackade om massa minnen, mycket från studenten blev det eftersom Calles Emma hade varit på studentkryssning, så vi snackade mycket om våran. Alla började bli lite små dragna medans musiken strömmade ur högtalarna, den som blev fullast var nog Gustav, men det gick bra endå, han blev bara lite klumpig kan man säga :) Så vi festar vidare och har det vädligt trevligt, tillslut så vill dom börja åka in mot Sala och till Hotellet. Emma tackade och tyckte det hade varit jätte roligt, hon ville att jag skulle följa med eftersom hon har träffat mig mest förutom Micke. Men hon förstod att jag ville stanna kvar, Calle och Emma tackade också för en jätte trevlig kväll, det blev en lyckad förfest med andra ord. Gustav ville få mig med för han hade ju ingen att dansa med, men han förstod mig efter en stunds tjat att jag var tvungen att plugga och kunde inte följa med och festa vidare. När alla hade åkt så gjorde jag inte så mycket mer, gick in och tog det lugnt, för att sen gå och lägga mig och sova vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards