Alla inlägg den 3 februari 2007

Av Jesper Melin - 3 februari 2007 21:31

Nu på kvällen så tog man det mest lugnt, skönt att kunna slappa lite och bara glida fram på kvällen. Såg på film med Syrran, länge sen man hittade på nått med henne, kollade på El Laberinto del Fauno, väldigt bra film!Vi blev tvunga att ta en paus, för det var ju faktiskt schlager idag! Jag gillar schalger, tycker det är skoj att se på :D Kanske inte kan så mycket om artisterna, men jag brukar inte missat nått av schlagern på tv :) När tävlingen var över (redan givet vilka som skulle gå vidare) fortsatte vi kolla på filmen. Sen blev det att kolla på lite anime mot natten. Lite innan 24 så började "Signs" på tv4, har inte sett den så jag såg klart på den, sög lite smått gjorde den.

Av Jesper Melin - 3 februari 2007 16:56

Vaknade på morgonen och magen mådde inte så jätte bra direkt. Visste inte om jag var på väg att spy eller bara var hungrig, lika bra att skippa bägge. Det kanske låter grymt, men så farligt var det inte :)Igår så var vi så sugna på fest, så Jag, John, Micke och Robban åkte till Västerås och hem till en klasspolare som hade fest hemma hos sig, Danne. Där hade vi jävligt skoj, vi kom på en ny drink, ja vad ska man kalla den, hallon-sprite-sprit kanske. Innan så hade vi varit på okq8 och handlat lite groggvirke, tog en flaska Sprite, då tyckte micke att jag också skulle ta med en FunLight saft, varför inte tänkte jag, kanske blir gott, så en hallon åkte med. Det blev faktiskt gott! Smakade inte så mycket av spriten och det är ju bra om man inte gillar den smaken, det gör inte jag iallfall. Blev några sånna, sen började jag känna att det gick lite för fort så öppnade jag en cider som jag hade med mig istället och började dricka ur den istället. Sen blev jag bjuden på en "Asiaten I Glaset" av Micke, det var också okej, sprit och en mandarin kan man säga. John blandade sen en dunderstark grogg, 50/50 med sprit och sprite, tog några klunkar sen så spydde man lite snyggt, bara lite men endå. Sen jävlades dom bara med den drinken hela tiden för mig, diskmedel o annat skit hade dom i. En annan grej som var ganska kul var när jag blev ihopsatt med en kastrul av en handboja, fick gå omkring med den en stund, såg ganska fult ut :POfta så brukar vi bli li jackass när vi är på fest och det blev vi förståss nu också. Danne hade en cykel i lägenheten så vi började snurra igång bakhjulet och sen skulle vi stoppa den på olika sätt. Så idag har jag brännmärken på ena armbågen och ett antal på röven, ser lite "kul" ut :) När vi var klara hos Danne så gick vi vidare till Konrad och festade vidare där. Skoj var det, vi drog runt 2, satte oss i bilen och åkte hem, minns inget av resan, som precis hela vägen, var super trött. Det var en kul dag, men man mår lite dålig ibland dagen efter liksom, fast nu är det bra, har ätit mat och sånt så nu är magen igång igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards