Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Jesper Melin - 26 februari 2007 20:43

Shit var jag var trött när jag vaknade! Blev ju sent igår när man låg och kollade på film på natten. Tillslut så kom man upp ur sängen, blev lite sent men det gick bra endå, kom precis lagom till skolan för första föreläsningen.Det var ganska segt som vanligt, det som var bra var att vi bara körde fram till klockan 10, sen fick vi sluta. Eftersom jag hade lite ärenden med bion på förmiddagen så väntade vi med matten till efter sista föreläsningen istället. Jag tog bilen och körde mot bussgods, hade 2 stycken filmlådor som skulle skickas iväg, men var tvungen att kolla med dom att lådorna skulle hinna fram, det skulle dom göra så det var enkelt att få iväg dom, annars skulle jag ha jävlats med posten i Sala. När filmerna var ivägskickade så åkte jag ner mot stan för då skulle jag hämta lite grejer från Anders, han blev intervjuad av radio så när jag försökte få tag på honom, så jag parkerade bilen och väntade på att han skulle bli klar. Hämtar grejerna, sen så åker jag tillbaka till skolan. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så jag ringer till en klasspolare och frågar om jag kan komma förbi, hade 2 timmar att inte gör nått på. Väckte honom först, men det var inga problem att komma över. Innan jag åkte till honom, så svängde jag förbi McDonalds för att plocka med mig lite mat, hade inte käkat lunch än. När jag kom till honom så satt vi och spelade tv-spel och snackade skit, spöade honom i skatespel :P Kul att hänga där istället för att sitta i skolan och plugga eller nått annat :PMatten skulle börja kvart över 1, så jag åker iväg från honom 1, trodde att jag skulle bli sen, men det var faktiskt en bra tid att åka, fick en bra plats. Sov lite smått på matten, snackade mest om saker som jag har läst tidigare så jag behövde inte skriva ner så mycket i mina anteckningar. När matten var klar så satte vi oss ned för att göra klart våran uppgift, men det gick så fort! Var klara på en kvart! Skit skönt, nästa problem var bara att jag hade lovat Brorsan att jag skulle hämta honom vid stationen, så jag fick vänta 1 timme innan jag kunde åka dit. När jag hade kommit dit så fick jag reda att tåget var försenat, hade redan 1 timme, det blev 1 timme och 30 minuter att sitta och inte göra ett skit, var lite grining men sen körde jag hem honom, fick inga bensinpengar nu heller, så det blev inte billigare för mig att komma hem 2 timmar senare än vad jag hade kunnat. Så man var väll lite grinig när man kom hem, då fick man också göra mat för mamma var inte hemma och syrran hade inte äit nått. Slängde ihop lite falukorv med makaroner, smakade gott, gjorde massor så man blev riktigt mätt.På kvällen så gjorde jag inte så mycket, kollade på C.S.I med syrran och mamma, efter det så blev det "Ett herrans liv". Skit kul avsnitt! Kjell Bergqvist var med, han är så hård! Kul att få höra hans historia. När det var slut så gick jag och la mig, en film på 4:an kollade jag på innan jag somnade, krigsfilm, var lite halv bra.

Ovido - Quiz & Flashcards