Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Jesper Melin - 2 februari 2007 21:49

Slappade nästan hela dan faktiskt! Vaknade ensam i huset runt 11 tiden. Kunde ligga och bara slappa, sen satte man igång lite bra musik och skuttade omkring och sjöng med i låtarna. Efter lite frukost så satte jag mig med gitarren vid datorn för att försöka lära mig lite Björn Rosenström låtar. Gick faktiskt ganska bra, så nu "kan" man väll låten Het. Timmarna gick och tillslut så var det dags att åka iväg på fest! Först hade vi ingenstans att vara, kunde inte vara hos Erik för han skulle ha tjejen över. Tur att internet finns, loggade in på msn och frågade en klasspolare, inga problem han hade en direkt :D Micke kom o hämtade mig senare på kvällen, sen åkte vi till John och plockade upp honom, nästa stop var Robban. Sen var det bara att åka, gick inte så fort eftersom Mickes bil inte mår så jätte bra, men fram kom vi :D Hem kom vi runt halv 5, kunde inte fatta varför det tog så lång tid! MEn dom hade tydligen ätit mat i Sala fast jag inte kunde minnas det, men en litet minne fanns där att Micke hade frågat om jag skulle ha nått, men svarade med nått i stilen med "Nää fan".

Ovido - Quiz & Flashcards