Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Jesper Melin - 9 februari 2007 23:56

Att kunna vara hemma en hel dag, det är skönt! Att inte behöva åka väg för att vara på en föreläsning som är några timmar bara. Det blev sovmorgon, lite gröt och juice. Plockade sen fram mina matteböcker och mitt räkneblock, sen satte jag igång med mitt räknanade. Höll på några timmar, sen så började det klia lite i gitarr fingrarna, så upp med volymen och fram med gitarren, så blev det hårdrock i det tomma huset! Det är verkligen kul att spela, bara man kan låten så ;) Satte mig sen och gjorde lite saker i 3d. Innan jag åkte iväg för att klippa mig, så åka jag ett par korv med bröd. När jag hade satt mig i bilen och åkt upp till affären så kom jag på att jag inte hade med mig min plånbok med körkortet i, det känns fel att köra när man inte har kortet med sig, så det var bara att vända hem för att hämta den. Åkte iväg och klippte mig kort, så skönt! Behövde verkligen en klippningen, nu har jag en frisyr! :DNär jag kom hem igen, så gick man väll mest och väntade på att matten skulle komma. Vi brukar ofta ta oss en pizza på fredagar, gott, men man blir så slapp av att äta! Så efter maten så spelade jag och syrran lite tvspel. Sen har bara kvällen glidigt fram, inte hänt nått speciellt. Imorgon ska jag jobba, sen åka hem till en tjej jag träffade på en fest för ett tag sen och kolla på film, ska bli kul, tror jag :) Nä, nu ska jag sova lite, så man inte blir helt död imorgon i grvan.

Av Jesper Melin - 9 februari 2007 19:37

Vet inte vad det är med skallen just nu men den är bra trött! Tror att det kan ha med att brorsan kom och väckte mig i morse runt 5 tiden, att det slog lite snett med sömnen då och det slår tillbaka nu, kan också vara matten som jag har suttit och hållt på med idag.

Ovido - Quiz & Flashcards