Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Jesper Melin - 15 februari 2007 22:03

Var ganska trött när jag vaknade, det hade blivit lite sent igårkväll med filmtittande hos Micke.Kommer upp ur sängen käkar lite gröt, sen så åker jag iväg mot skolan. Idag hade vi bara labb, skulle hålla på med vårat labbkort idag, det var roligt att få den att fungera, tydligen ska den kunna massa saker, för man kan göra en karaokemaskin av den tydligen :PLabbar med en klasskamrat, det gick bra, det funkade som det skulle. Eftersom han behövde sticka iväg ganska precis när vi slutade så hann vi inte med att göra sista uppgiften, men det gjorde inget sa läraren, vi fattade vad vi höll på med. När vi slutade runt halv 1 så åkte jag till McDonalds och tog mig en hamburgare innan jag åkte hemmåt. Resten av eftermiddagen blev det inte mycket gjort, slappade och spelade gitarr. Micke och jag skulle hitta på nått på kvällen, så jag sa till honom att komma över så kunde vi ha filmkväll igen. Så han kom över med drickan och chipsen som blev över igår. Varje torsdagskväll så är det en ståuppkomiker på tv, förra veckan så var det en som heter Bill Bailey, hade spelat in hans uppträdande så vi kollade på honom. Grymt kul!När Bills show var slut så var klockan halv 11, då skulle det bli en ny på tv så vi kollade på honom också, tror han hette nått med Dylan. Han såg full ut, men han var rolig för det :)Jag var ganska trött sen på kvällen och Micke skulle upp tidigt dan efter, så efter sista ståuppkomikern för kvällen sa vi hejdå och jag gick och la mig.

Ovido - Quiz & Flashcards