Alla inlägg den 6 februari 2007

Av Jesper Melin - 6 februari 2007 22:48

Så är det, varje tisdag så är jag ledig från skolan, det är så skönt att inte behöva åka in, man sparar lite pengar :)Man tänker ju att man ska gå upp tidigt bara för att man inte ska sova bort hela dan, men ja gjorde man det? Nej! Klart så ligger man till halv 11, inte jätte sent, men jag hade satt klockan på 8 för att komma igång. Började dagen med att först äta lite gröt, sen åkte jag över till Mormor, hade lovat henne att koppla in en grej till tvn så det var lika bra att göra det på förmiddagen. Det gick bra att koppla in den, en antennförstärkare, lite kablar som skulle dras om men sånt klarar man av :P Sen fick jag lunch där också, blev korv med bröd, det är bra gott det.När jag kom hem, var väll runt 2 tiden, eller kanske det var halv 2, ja sak samma så tog jag fram gitarren och började spela lite. Hade precis installerat nya 3ds max så jag satt och testade lite med det, missade när Anja tävlade i super-g, så man fick inte se när hon vann, hade nämnligen kollat lite på det när jag kom hem, men glömde sen bort att hon skulle köra. Matteboken åkte fram sen, var tvungen att hålla på lite med en individuelluppgift som ska göras till nästa vecka, kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha så där satt man och testade lite olika. Kom fram till att dom jag hade testat skulle jag inte ha, så nån annan skulle det bli. Vi åt man sen så fortsatte jag med matten. Micke ringde senare på kvällen, runt kvart i 7 och så snackade vi lite skit. Frågade om man kunde komma över, det gick bra, men först kunde jag inte bestämma mig om jag skulle åka eller inte, hade ju kunnat behövt göra lite mer matte. Jag åkte dit iallfall, roligare att träffa polare än att räkna matte som man kan göra imorgon istället. Åkte över till Micke o där så snackade vi en hel del om allt möjligt samtidigt som vi kollade på NileCiy, dom är bra roliga :)Väl hemma så blev det att borsta tänderna och lägga sig, satt uppe en stund med bärbara i knäet och chattade lite med folk. Pratade med en brud som jag träffade förra helgen, ska kanske till henne och kolla på film nu i helgen, har inte bestämt hur jag ska göra, jobbar nu i helgen också så man blir lite dubbelbokad, men vad gör det? Man jobbar ju bara på dagen :)

Ovido - Quiz & Flashcards