Direktlänk till inlägg 3 februari 2007

Dagen efter

Av Jesper Melin - 3 februari 2007 16:56

Vaknade på morgonen och magen mådde inte så jätte bra direkt. Visste inte om jag var på väg att spy eller bara var hungrig, lika bra att skippa bägge. Det kanske låter grymt, men så farligt var det inte :)Igår så var vi så sugna på fest, så Jag, John, Micke och Robban åkte till Västerås och hem till en klasspolare som hade fest hemma hos sig, Danne. Där hade vi jävligt skoj, vi kom på en ny drink, ja vad ska man kalla den, hallon-sprite-sprit kanske. Innan så hade vi varit på okq8 och handlat lite groggvirke, tog en flaska Sprite, då tyckte micke att jag också skulle ta med en FunLight saft, varför inte tänkte jag, kanske blir gott, så en hallon åkte med. Det blev faktiskt gott! Smakade inte så mycket av spriten och det är ju bra om man inte gillar den smaken, det gör inte jag iallfall. Blev några sånna, sen började jag känna att det gick lite för fort så öppnade jag en cider som jag hade med mig istället och började dricka ur den istället. Sen blev jag bjuden på en "Asiaten I Glaset" av Micke, det var också okej, sprit och en mandarin kan man säga. John blandade sen en dunderstark grogg, 50/50 med sprit och sprite, tog några klunkar sen så spydde man lite snyggt, bara lite men endå. Sen jävlades dom bara med den drinken hela tiden för mig, diskmedel o annat skit hade dom i. En annan grej som var ganska kul var när jag blev ihopsatt med en kastrul av en handboja, fick gå omkring med den en stund, såg ganska fult ut :POfta så brukar vi bli li jackass när vi är på fest och det blev vi förståss nu också. Danne hade en cykel i lägenheten så vi började snurra igång bakhjulet och sen skulle vi stoppa den på olika sätt. Så idag har jag brännmärken på ena armbågen och ett antal på röven, ser lite "kul" ut :) När vi var klara hos Danne så gick vi vidare till Konrad och festade vidare där. Skoj var det, vi drog runt 2, satte oss i bilen och åkte hem, minns inget av resan, som precis hela vägen, var super trött. Det var en kul dag, men man mår lite dålig ibland dagen efter liksom, fast nu är det bra, har ätit mat och sånt så nu är magen igång igen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Melin - 22 juni 2008 20:57

Nu i sommar så kommer jag att inte bara vara guide, för några månader sen blev jag även klätterinstruktör. Så här har vi mig hängandes i en GriGri, en grej som låser en fast vid linan, men har en broms man kan lätta på för att kunna åka ned för linan...

Av Jesper Melin - 18 juni 2008 21:50

Rätt läskigt är det hur tiden faktistk går frammåt, tiden man har haft är borta, endast ny finns att få.   Så imorgon den 19:e Juni flir jag alltså 21 år, redan nu känner man att man kommer in i stadiet i sitt liv där födelsedagar inte betyder så my...

Av Jesper Melin - 17 juni 2008 18:40

Nu har jag varit jätte kass med att uppdatera, men det är på gång! Just nu hinner jag inte ladda upp bilder och skriva, är på väg ut med BMX:en. Men det som kommer är: Sweden RockFilmmaratonBMXJobbSkola.....    ...

Av Jesper Melin - 16 juni 2008 21:26

Så var dagen kommen, dagen då barndomsminnen från filmer skulle bli uppdaterade. Dagen som skulle bli fylld av pizza, chips, dricka och godis.   Förra veckan bestämde vi oss för att ha en disneymaraton, 16 filmer blev utvalda.   Dumbo BambiPank & Fåg...

Av Jesper Melin - 4 juni 2008 10:04

Brorsan kommer och plockar upp mig innan vi åker mot Sala, han hade varit i skolan och lämnat en tenta. När vi kommer till Sala släpper han av mig vid Hotellet och sen åker han vidare hem till sig, så jag får mig en liten promenad i solen. Iår var de...

Ovido - Quiz & Flashcards