Direktlänk till inlägg 23 februari 2007

Ingenting

Av Jesper Melin - 23 februari 2007 11:19

Har inte gjort ett skit på hela dan!Tog mig som vanligt en liten sovmorgon nu när man är ledig på fredagar, så det var ju skönt att kunna få sova ut lite. Går upp för att käka lite frukost, sen så börjar ingentingandet. Var ensam i huset så det var ingen som höll koll på en, man kunde alltså bara vara meningslös. Så den mesta av tiden gick ut på att bara spela tvspel, elgitarr och surfa med datorn, annars så hände ingenting. Var för lat för att göra lunch så jag tog mig några mackor bara, vi skulle endå äta pizza sen på kvällen. Hade planerat lite halvt att jag kanske skulle ha åkt till en polare, men det gick inte idag så då blev det ännu mindre att göra. Så på eftermiddagen så kollade jag iallfall på lite videos där dom klarar tvspel snabbt, låter nördigt men det är lite småkul att se hur dom verkligen maxar spelen och gör allt så fort som det bara går. En annan grej som var lite kul också, Calle hade addat en massa folk på min msn för länge sen, men idag så var det en ny som frågade vem jag var! Det visade sig att hon kom från Avesta, var ganska kul att prata just för att hon hade ganska liknanade intressen som mig, foto, musik osv, så vi snackade lite där på eftermiddagen om det ena och det andra.Känns tomt när Micke och Erik inte är hemma, konstigt igentligen dom har ju inte varit borta så länge! Fast det var ju endå ett tag sen man såg dom, dom hade fullt upp med att packa dagarna innan dom åkte så det blev inte av att träffa dom då.På kvällen så käkade vi pizza, det var verkligen gott! Vi kollade lite på roliga videoklipp på 5:an när vi käkade, så man fick sig ett gott skratt!Efter maten så blev man mest seg och gjorde inte speciellt mycket, ringde till Calle för att kolla vad han skulle göra på kvällen, vi snackade ganska länge då det var länge sen man pratade med honom, han ligger i lumpen nu och på helgerna när han kommer hem så vill han ofta vara med sin flickvänn och det förstår man. Han skulle kolla på Lets Dance så vi kunde inte hitta på nått, så det blev att inte göra någonting på kvällen för min del. Tänkte kolla lite på House men det blev inte heller av att slå igång ett avsnitt och sätta sig ned, så det slutade med att jag la mig ganska tidigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Melin - 22 juni 2008 20:57

Nu i sommar så kommer jag att inte bara vara guide, för några månader sen blev jag även klätterinstruktör. Så här har vi mig hängandes i en GriGri, en grej som låser en fast vid linan, men har en broms man kan lätta på för att kunna åka ned för linan...

Av Jesper Melin - 18 juni 2008 21:50

Rätt läskigt är det hur tiden faktistk går frammåt, tiden man har haft är borta, endast ny finns att få.   Så imorgon den 19:e Juni flir jag alltså 21 år, redan nu känner man att man kommer in i stadiet i sitt liv där födelsedagar inte betyder så my...

Av Jesper Melin - 17 juni 2008 18:40

Nu har jag varit jätte kass med att uppdatera, men det är på gång! Just nu hinner jag inte ladda upp bilder och skriva, är på väg ut med BMX:en. Men det som kommer är: Sweden RockFilmmaratonBMXJobbSkola.....    ...

Av Jesper Melin - 16 juni 2008 21:26

Så var dagen kommen, dagen då barndomsminnen från filmer skulle bli uppdaterade. Dagen som skulle bli fylld av pizza, chips, dricka och godis.   Förra veckan bestämde vi oss för att ha en disneymaraton, 16 filmer blev utvalda.   Dumbo BambiPank & Fåg...

Av Jesper Melin - 4 juni 2008 10:04

Brorsan kommer och plockar upp mig innan vi åker mot Sala, han hade varit i skolan och lämnat en tenta. När vi kommer till Sala släpper han av mig vid Hotellet och sen åker han vidare hem till sig, så jag får mig en liten promenad i solen. Iår var de...

Ovido - Quiz & Flashcards