Alla inlägg den 21 april 2007

Av Jesper Melin - 21 april 2007 16:58

Vaknade ganska tidigt fast det blev sent igårkväll, med tidigt så menar jag före 10. Tog mig lite frukost, sen så började jag att programmera vidare på det jag höll på med igår, det gick mycket bättre idag, började fatta vad jag höll på med. Ibland så tog man små pauser för att tänka igen hur man ska skriva vidare. På eftermiddagen så fick jag allt att fungera med mina "länkade listor", jag kunde lägga till noder och radera, precis som man skulle göra för att klara labben. Så nu kan jag redovisa den nästa fredag för min lärare.
Annars hade jag inget speciellt planerat, ganska skönt att inte ha det ibland. Så mot kvällningen så gick man väll mest och väntade på att "Conan Barbaren" skulle börja på 6:an, har sett halv men aldrig hela, såg i veckan att den skulle gå nu ikväll, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde se den från börjat till slut. Så klockan 9 bänkade jag mig framför tv:n med lite påskmust och ostbågar som hade blivit över sen igår. Den var mycket längre än vad jag mindes, den slutade halv 12, då hade jag suttit och funderat bra länge på hur man skulle lyckas att göra den så lång, men filmskaparna hittade på massa skit som gjorde den lång.
Innan jag sen skulle sova så var jag tvungen att hälla lite propplösare i öronen, tinnitusen har varit värre på sista tiden, den har nog varit med att det finns lite för mycket vax i öronen som ligger mot trummhinnan, men i med lite propplösning så brukar det bli bättre. Man hör vädligt lite när man har lösningen i öronen kan jag säga :) Sen så måste man helst ligga på rygg för att det inte ska läcka ut från öronen, men jag tog lite extra vadd så det inte skulle läcka, lite gör det alltid, men det är mycket kvar i öronen.

Ovido - Quiz & Flashcards