Alla inlägg den 13 april 2007

Av Jesper Melin - 13 april 2007 17:04

Jäklar var jag var trött när jag vaknade, men man var tvungen att tvinga sig upp, så man inte skulle komma försent. Skulle börja labba idag klockan 8, så man bör åka lite efter 7. Men upp kom man efter en stund, det gäller att bara komm upp sen så brukar det sköta sig självt.
När jag kommer till skolan så vet jag inte vilken sal jag ska vara i, men jag möter några av klasskompisarna, så vi hittar sen till rätt sal. Tydligen skulle vi sitta i samma salar som vi har elektroniklabbar i, lite skumt, men det skulle vi tydligen.
Det gick ganska bra med labben, lite frågetecken hade man men man lyckades att få programet att fungera som det skulle. Efter att vi var klara så gick några av oss till 65:an för att käka lite, Tommy lyckades att springa ifatt oss. Så vi blev jag, Danne, Tommy, Micke och Anders.
Micke skulle sen ner på stan ochträffa en polare, och jag hade endå inget att göra så jag gick med honom ner, solen sken så man kunde gå där och bara njuta av värmen. Det blev väll mest tur och retur, han var ganska snabb att träffa honom och hans farsa hämtade honom sen. Så det blev en lite promenad till bilen för att sen åka hem. Plockade upp Syrran på ksk, träffade då också min gamla klassföreståndare Margareta, det var länge sen man såg henne så det var roligt.
När vi sen kommer hem tar vi det lugnt en stund, sen så åker jag och Johanna upp till By för att hämta hem lite pizza. Medans jag äter så kommer Gustav förbi, vi skulle se på film, vi var bägge lediga. Han hade med sig en peruk som jag skulle få låna till 80-talsfesten i helgen, hade inte förberett mig än vad jag skulle ha på mig, så jag hade tur att få låna peruken av honom, kunde då klä ut mig till en rockare. Först tänkte vi kolla på Epic, men den krånglade bara så det blev Xmen 3 istället, det var länge sen man såg den, så de var inga problem att se den igen. När vi hade sett klart på filmen så åkte Gustav hem, jag började bli ganska trött, skulle sen upp och jobba imorgon, så man kunde inte stanna uppe för sent.

Ovido - Quiz & Flashcards