Alla inlägg den 9 april 2007

Av Jesper Melin - 9 april 2007 18:04

Tror jag aldrig har varit så glad för att vakna, hade som sagt svårt att somna igår, men nu så var det äntligen ljust ute och klockan började närma sig 10. Började höra lite röster från nedervåningen, så Nesken och Emelie hade också vaknat. Vi tog oss alla en gemensam frukost, det var väldigt trevligt, vi brukar inte ses så ofta, men nu kunde vi alla bara sitta där och bara sitta, snacka med varandra som att vi hade kännt varandra i evigheter, skön känsla. Efter en lång frukost så bestämde vi oss för att börja kolla på en film, inget av oss hade bråttom hem, så vi kunde ju stanna en stund till. Vi hade vid matbordet snackat lite om "Dude! Where´s my car?", så det blev den vi kollade på. Först så var det nått fel på ljudet, men när jag kollade efter så var inte centrumhögtalaren inkopplad, det är alltså där talet kommer om man har en flerkanalsanläggning. När den blev inkopplad så lät det mycket bättre! Så vi satt där och skrattade tillsammans. När filmen var slut så var det dags för att åka hem, det hade då börjar att hagla riktigt ordentligt, så man fick vara lite snabb när man skulle sätta sig för att inte få in för mycket snö i bilen. Eric fick åka med Jon idag, för då kunde jag åka över Runhällen istället och komma hem snabbare. När jag kommer hem så berättar jag för Mamma om spökhuset. det lät lite fånigt när man berättade om det, men när man låg där och inte kunde sova så var det lite läskigt :P

Resten av dagen gjorde jag inget speciellt, det blev lite gitarrspelade och sen på kvällen blev det ett C.S.I avsnitt med Mamma och Syrran.

Ovido - Quiz & Flashcards