Alla inlägg den 10 april 2007

Av Jesper Melin - 10 april 2007 18:15

Sov länge idag, fattades nog några timmar sen helgen, men tid det hade jag. Har en så värdelös tid på tisdagar, klockan 1 till 5. Man har sönder hela dagen, visst så är det väll skönt att man kan ta en lång sovmorgon, men man går sen bara och väntar på att få åka iväg. Tar lunch innan jag åker, blir billigare att äta hemma än att åka tidigare bara för att få i sig lite mat, när det finns massor hemma. Det vi idag skulle göra på labben var att få igång våra labbkort till projektet, allt hade jag igentligen redan gjort, så alla var väll lite smått imponderade av mig att jag hade lyckats rita cirklar och gjort ett flygplan man kunde åka omkring med. Så för min del så blev det väll mest att sitta ned och hålla på med lite optimering av koden som jag hade skrivit för att kunna rita cirklar. Så jag satt väll sen inte till 5, åkte hem närmare 4, var ju endå klar med det som skulle göras.


Fick en liten blackout på vad jag gjorde resten av dagen, så jag ska försöka tänka efter och skriva det sen.

Ovido - Quiz & Flashcards