Alla inlägg den 15 april 2007

Av Jesper Melin - 15 april 2007 16:27

När jag vaknar så är jag ganska seg, ville inte gå upp men det var man ju tvungen att göra, måste till jobbet. Tar mig en dusch för att komma igång, skönt att skölja av sig, kände mig lite bättre sen. Fick ta en macka, sen så var jag tvungen att åka vidare för att inte komma sent. Kommer dit och tar på mig jobbarkläderna, sen så var det bara igång med jobb igen. Idag var det väldigt lugnt, vi hade bara 1 bokning + på att det var söndag, det betyder lite folk. Fast vi fick oss alla en varsin tur, han tillochmed sitta ute i solen en liten stund på eftermiddagen, men när jag sen tänkte sätta mig där ute igen med min luch så kom det några till borden, så då fick jag sitta i personalrummet istället, ville vara ute, det var ju så fint väder!
Tiden rullade på, man sålde lite glass och pratade med lite folk som kom upp till receptionen. När klockan sen blev 4 och det var stängningsdags så var vi snabba med att packa ihop oss, alla ville hem och hinna med att sitta i solen, det ville iallfall jag.
När jag kom hem så satte jag mig i solen direkt, ville få lite sol nu när det var så fint väder över helgen. Kunde inte sitta så jätte länge, skulle ju iväg och klippa mig sommarkort, men till halv 7 kunde jag sitta iallfall. Så jag klipper mig hon Yvonne 7, det blev bra, men man blir bara så kliig efter klippningen, så man får ruska av sig så mycket hår som det går när man kommer hem. När jag sen kom hem från frisören så gjorde jag inte nått speciellt, hade inte varit hemma på ett tag kändes det som, så man fick plocka ner gitarren från väggen och börja spela på någon ny låt.

Ovido - Quiz & Flashcards