Direktlänk till inlägg 23 augusti 2006

Det fortsätter

Av Jesper Melin - 23 augusti 2006 22:11

Idag började jag samma tid som igår, alltså 10:00. Vi skulle börja med att ha "Analog Elektronik", blev en ganska kort föreläsning eftersom det bara var en introduktion och namnupprop. Nollningen skulle dra igång vid 3 tiden, så jag var inte så sugen att stanna, men jag gjorde det, vi skulle nämnligen ha en introduktionsföreläsning lite efter 1. Till lunch blev det en macka vid Kåren, billigt och gott! När vi hade satt oss ned så fattade vi inget vad läraren pratade om! Det var inte en riktig föreläsning, det var bara en fejk så vi skulle lära oss att säga "Nej!" till läraren om man inte fattade något :) Nollingen fortsatte förståss efter "föreläsningen" det blev lite Caps spelande. Jag blev även medlem i föreningen och betalade för sittningen i helgen, då blir det fest på lördag :) Tyvärr fick jag då tacka nej till kräftfesten hos Maria, men jag vill lära känna dom andra, så nu gick dom i förstahand.När jag skulle gå till bilen så öppnade sig himmlen och det vräkte ner vatten! Blev helt genomblöt, sprang allt vad jag kunde till bilen, genom vattenpölar, slängde upp bildörren, in med väskan, av med jackan. Ååå, äntligen regnfritt, men blöt. När jag åkte förbi gruvan så passade jag på att svänga in och låna brallor och sa hej till dom som var vid receptionen. Skönt med torra brallot :)När jag kom hem, ganska tidigt faktiskt redan vid 4 så åt vi pizza. Senare så ringde Micke, så jag åkte över till honom. Där gjorde vi det vanliga, snacka och sen kolla på ett "Family Guy" avsnitt, roligt var det! :) Sitter nu framför datorn igen och slappar, få se hur sent det blir, börjar ju 13:00 imorgon :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Melin - 22 juni 2008 20:57

Nu i sommar så kommer jag att inte bara vara guide, för några månader sen blev jag även klätterinstruktör. Så här har vi mig hängandes i en GriGri, en grej som låser en fast vid linan, men har en broms man kan lätta på för att kunna åka ned för linan...

Av Jesper Melin - 18 juni 2008 21:50

Rätt läskigt är det hur tiden faktistk går frammåt, tiden man har haft är borta, endast ny finns att få.   Så imorgon den 19:e Juni flir jag alltså 21 år, redan nu känner man att man kommer in i stadiet i sitt liv där födelsedagar inte betyder så my...

Av Jesper Melin - 17 juni 2008 18:40

Nu har jag varit jätte kass med att uppdatera, men det är på gång! Just nu hinner jag inte ladda upp bilder och skriva, är på väg ut med BMX:en. Men det som kommer är: Sweden RockFilmmaratonBMXJobbSkola.....    ...

Av Jesper Melin - 16 juni 2008 21:26

Så var dagen kommen, dagen då barndomsminnen från filmer skulle bli uppdaterade. Dagen som skulle bli fylld av pizza, chips, dricka och godis.   Förra veckan bestämde vi oss för att ha en disneymaraton, 16 filmer blev utvalda.   Dumbo BambiPank & Fåg...

Av Jesper Melin - 4 juni 2008 10:04

Brorsan kommer och plockar upp mig innan vi åker mot Sala, han hade varit i skolan och lämnat en tenta. När vi kommer till Sala släpper han av mig vid Hotellet och sen åker han vidare hem till sig, så jag får mig en liten promenad i solen. Iår var de...

Ovido - Quiz & Flashcards