Direktlänk till inlägg 4 maj 2007

Filmkväll

Av Jesper Melin - 4 maj 2007 19:19

Labbade hela morgonen, vi satt mest och slappade och tog det lugnt, svårt att vara seriöst på en fredag. Fick iallfall ihop lite av labben, får se hur mycket jag hinner göra nu när jag åker, nått blir det.

När jag var klar så gick jag ner på stan för att handla en rygga till Dogge, han hade ringt till mig och bett mig köpa en som han kunde ha när vi åker. Så jag knallade ner på stan och köpte den.

När det var gjort så åkte jag hem till Dogge mest väskan, men han var inte hemma så jag fick åka där han var, det var några hus från honom, alltså inga problem att åka lite längre. Så när jag kom dit så stannade jag en stund, han satt och fikade med några där, sen åkte vi och kollade på en bro som han skulle bygga om, så Tim fick åka med mig dit, sen så fick Charles åka med mig hem till Dogge. Blev sen fast där ett tag, vi höll på att snacka lite och pyssla för att sen ta hästarna och rida ut en snabbis, red faktiskt barbacka! Det var ganska skönt, man kom så nära hästan på nått vis, men lite stel skulle jag nog ha blivit om vi hade tagit en längre tur, vi var bara ute 30 minuter, för jag skulle hem för Gustav skulle komma över, skulle se på film. Ikväll så fick det bli "Hotet Inifrån", den var bra, spännande och helt okej story. Gustav stannade en stund efter, men sen så fick han åka hem :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jesper Melin - 22 juni 2008 20:57

Nu i sommar så kommer jag att inte bara vara guide, för några månader sen blev jag även klätterinstruktör. Så här har vi mig hängandes i en GriGri, en grej som låser en fast vid linan, men har en broms man kan lätta på för att kunna åka ned för linan...

Av Jesper Melin - 18 juni 2008 21:50

Rätt läskigt är det hur tiden faktistk går frammåt, tiden man har haft är borta, endast ny finns att få.   Så imorgon den 19:e Juni flir jag alltså 21 år, redan nu känner man att man kommer in i stadiet i sitt liv där födelsedagar inte betyder så my...

Av Jesper Melin - 17 juni 2008 18:40

Nu har jag varit jätte kass med att uppdatera, men det är på gång! Just nu hinner jag inte ladda upp bilder och skriva, är på väg ut med BMX:en. Men det som kommer är: Sweden RockFilmmaratonBMXJobbSkola.....    ...

Av Jesper Melin - 16 juni 2008 21:26

Så var dagen kommen, dagen då barndomsminnen från filmer skulle bli uppdaterade. Dagen som skulle bli fylld av pizza, chips, dricka och godis.   Förra veckan bestämde vi oss för att ha en disneymaraton, 16 filmer blev utvalda.   Dumbo BambiPank & Fåg...

Av Jesper Melin - 4 juni 2008 10:04

Brorsan kommer och plockar upp mig innan vi åker mot Sala, han hade varit i skolan och lämnat en tenta. När vi kommer till Sala släpper han av mig vid Hotellet och sen åker han vidare hem till sig, så jag får mig en liten promenad i solen. Iår var de...

Ovido - Quiz & Flashcards