Alla inlägg den 16 augusti 2006

Av Jesper Melin - 16 augusti 2006 23:21

Ännu en dag har nu passerat. Vaknade först vid 6 tiden i morse och grät lite, hade drömt nått tråkigt om död och grejer, men sen somnade jag om till 9 tiden. Då gick jag upp direkt, åt frukost och beställde kameran. Så nu är den på väg hem till mig :) Under dagen så har vi alla här hemma bara tagit det lugnt, Johan och syrran har varit på rummet och spelat lite xbox medans jag surfade runt. Kl 4 så åkte Pappa och jag mot stan, först så var vi en sväng till Östanbäck, sen blev det gruvan. Bytte kläder eftersom jag skulle ner med Pappa och hans gäng på en lite kortare 155a. Gick bra, men det kändes lite konstigt, märkte att jag gick in i en helt annan roll när jag guidear. Pappa var inte Pappa i mina ögon, han var en helt vanlig människa som jag hade tagit med ner i gruvan, men han tyckte det var bra och märkte att jag blev lite "speciell".När vi kom upp igen så beställde vi pizza, det var planerat lite fest, Thomas kunde nämnligen inte vara med nästa lördag då det är kräftfest, så vi hade en liten fest idag. Tog det väldigt lugnt, vi satt mest ner och pratade om det ena och det andra. Vi åkte därifrån runt 10 tiden, fick åka med Thomas hem, han skulle packa saker imorgon så det var Möklinta han skulle till. Så nu sitter man här, lite små seg i ögonen och ska väll snart ta och lägga mig.

Av Jesper Melin - 16 augusti 2006 10:48

Har nu beställt en ny kamera, det blev en Nikon D50. Köpte den ifrån Dustin Home, tänkte först ta Pixmania eftersom dom hade billigare, men när jag köpte där förra gången gick det skit, så inte nu igen tänkte jag, valde då istället Dustin eftersom det är från Sverige. Totalt gick allt på 6870 kr (minneskort med), kanske dyrt, men ja ville inte köpa ner mig, det har jag nog inte gjort nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards