Alla inlägg den 18 augusti 2006

Av Jesper Melin - 18 augusti 2006 22:47

Idag fick jag mitt AVI där det stod att jag hade ett paket att hämta på posten :) Åkte nästan direkt in till Sala för att hämta hem paketet. Packade upp allt snabbt när jag kom hem, sen dess har jag inte släppt kameran :) Det är skit kul att fota med den, så nu får man väll försöka att ta snygga bilder, nu när man har en kamera som kan prestera bra bilder.

Av Jesper Melin - 18 augusti 2006 21:51

Vaknade vid 8, passade på att gå upp direkt eftersom dagen blir så mycket längre om man går upp då istället för runt 11. Vid frukosten så kollade jag på Family Guy igen, perfekt start på morgonen :) När posten kom så hämtade jag den direkt, och mitt paket hade kommit, men innan jag åkte hade jag lite att göra. På måndag ska vi ha fina slipsar som ska vara min namnskyld under nollningen, den ska vara lite och 20 cm bred. Därför så fick jag först rita en liten mall på hur den skulle se ut. När jag kom till stan så började jag med att gå till Sy Center för att köpa lilatyg, fick hjälp i butiken, så det ska nog gå bra att sy ihop den sen. När tyget var köpt, så åkte jag till Coop för att hämta kameran. Raka vägen hem blev det sen, ville ju hem och testa kameran :) Fotade ganska mycket på dan, ville testa lite och se vad den kunde göra. Micke ringde sen och frågade om han kunde komma över, men jag hann äta pizza innan han kom hit. Vi började med att kolla på Family Guy, sen hade vi inget att göra, i Heby skulle det vara festival så vi åkte dit, men det var ganska tråkigt. Träffade på Victor iallfall, det var roligt :) Vandrade en stund, sen åkte vi hem igen, till Micke. Hårdmacka blev det, sen åkte vi vidare hem till mig. Här satt vi och tog det lugnt och kollade på tv, vi blev väldigt trötta efter en stund så då åkte Micke hem. Så nu ligger man här i sängen igen, lite smö trött och kollar på tv.

Ovido - Quiz & Flashcards