Alla inlägg den 15 augusti 2006

Av Jesper Melin - 15 augusti 2006 21:04

Idag har jag varit i stan en vända, köpt lite nya kläder eftersom det blev en del stulna när vi var i Göteborg.Först tog jag en lång sovmorgon, sov ända till 11, brukar inte göra det men iallafall. På dan har jag städat rummat, tar sin lilla tid att plocka och dona, dammsuga osv. Öppnade faktiskt brevet från Mdh idag och läste igenom så jag vet vad som gäller nästa Måndag då högskolan drar igång. Måste få tag i "Lila" tyg som jag kan göra min slips av, ska tydligen ha en på mig under n0llningen, ska bli kul, spännande är det. När Mamma kom hem från jobbet så åkte vi till Sala direkt. Var först inne på Expert för att kolla om dom hade en Nikon D50 på lager, det hade dom faktiskt så jag fick testa kameran lite snabbt. Har nu bestämt mig för att det blir en D50, ska nu bara hitta på ett bra ställe att köpa den ifrån, man vill ju ha billigt pris, inte slänga bort pengarna. Efter Expert gick jag vidare till Wason där jag skulle kolla på jeans, hade bestämt mig innan att jag inte skulle åka hem utan att ha hittat på nya jeans, tog med en massa jeans för att testa, hittade på 2 par som jag gillade, köpte inte bägge för den andra var bättre :) Hittade även på en snygg piké, ganska cool var den, såg ut som att det var 2 fast det bara var 1. Ville också ha en tröja, men det fanns det inga bra av på Wason, gick då till Isi, men dom var för dyra. Tog en sväng till Intersport och hittade en snygg tröja på rean, slog till direkt. Så totalt blev det 3 nya klädesplagg att ha på sig, ska bli kul med lite nytt :)Slänger med lite bilder på hur surroundet står i rummet, ena bilder är tvn så klart och den andra är den ena bakhögtalaren.

Ovido - Quiz & Flashcards