Alla inlägg den 19 augusti 2006

Av Jesper Melin - 19 augusti 2006 23:41

På förmiddagen så var jag och Mamma hem till Mormor en snabbis, vi skulle dit och hämta lite saker och lämna en tidning. Blev en del fotande med kameran, och vissa bilder blev faktiskt riktigt bra! Pernilla skulle komma hem till oss på eftermiddagen, dom skulle sova över hos oss. Carro, Iztvan och Bosse kom också över, det skulle nämnligen bli kräftskiva. Åt massa tacopaj, tycker själv inte om kräftor, tog mig en cider och pratade en hel del med syrrorna, har inte träffat dom på hela sommaren. Efter maten så sparkade jag lite fotboll med Alva, det var roligt, springa runt i gräset och sparka boll :) När alla hade åkt förutom Pernilla så ringde jag till Micke, vi skulle nämnligen till Heby igen, för idag så skulle det vara lite mer drag vid parken, eftersom det skulle vara för 18+. Gled runt i stan, vi åkte förbi några hus där det hördes att det var lite pary på G, så vi parkerade bilen och gick mot festen. På en sten så sitter min gamle klasskamrat Per, så jag stannar där en stund och snackar med honom, roligt! Micke skulle iväg på en annan fest, men då följde jag med honom, för där skulle det vara lite folk som man känner. Fast det blev en liten stund där bara, för alla skulle gå till parken. Vi åkte bil, så för oss gick det fort att komma dit. Vi träffade lite folk, men det var väldigt många man aldrig hade sett, men någon kunde man iallfall heja på. Calle och Emma kom också dit, så jag passade på att köpa en Smirnoff av honom, med sig hade han någon med banan smak, riktigt god var den! :) När klockan började närma sig 1 så började allt dö där, så då åkte vi hem. När jag kom hem så gick jag och la mig direkt. Somnade som en stock.

Ovido - Quiz & Flashcards