Alla inlägg den 20 augusti 2006

Mdh

Av Jesper Melin - 20 augusti 2006 23:51

Imorgon så börjar jag på Mdh i Västerås. Ska bli spännande, har ju aldrig gjort något liknande förut, man kanske träffar någon man känner, men det blir massor av nya människor. Så lite pirrigt är det i magen :)

Av Jesper Melin - 20 augusti 2006 21:28

På förmiddgen så hjälpte jag Mamma lite med slipsen som jag ska ha imorgon, på eftermiddagen så rinde Micke och frågade om vi skulle gå på bio på kvällen. Vi har länge velat gå och se på POTC 2 men det har inte blivit av, ikäll gick den nämnligen i Sala. Jag bokade biljetter lite snabbt över nätet, väldigt skönt! Minuterna rullade på och plötsligt var slipsen klar, magi! Närå, det var Mamma som hade gjort den, den blev jätte bra! Tiden rullade på och jag skulle hämta Micke vid 7, var där lite innan 7, åkte in till stan, hämtade ut biljetterna. Godis måste man ha på bio, så då köpte vi förståss det, lite lösgodis fick det bli. Kl 8 började filmen, den var ca 2,5 h lång så runt halv 11 slutade den.Filmen var bra, men sista 30 minuterna så ville man bara att den skulle sluta eftersom man visste om att det skulle komma en efterföljare, kände att dom var tvunga att sluta med filmen snart, annars hade dom inget att gå på. Verkligen snygga 3d effekter, sånt gillar jag :) När jag kom hem var det bara att lägga sig direkt, var trött, men lite surfande blev det innan.

Ovido - Quiz & Flashcards