Alla inlägg den 21 augusti 2006

Av Jesper Melin - 21 augusti 2006 22:02

Hej igen bloggen.Har varit så fullt upp nu på MdH så jag har knappt hunnit med att skriva nått, men här kommer det en liten text om vad jag har gjort.MåndagSatte klockan på 07:45, skulle hinna med att duscha och göra mig fin innan jag åkte iväg mot stan. Runt 9 tiden åkte jag, skulle vara vid Västerås Hallen kl 10:00. Kommer dit, går in och får en kasse med en massa saker i ifrån en av personalen. Det blir lite tal och grejer på scenen för oss "Nollor", en spelade även lite gitarr för att lätta upp stämningen :) När allt var klart så skulle vi leta på våran grupp som vi skulle gå med, "Lila" är våran färg så lila människor fick man leta på. Hittade på dom utan problem, börjar smått spana in vilka som ska gå i klassen, vissa verkar lite underliga, men andra helt okej :) Alla är nu samlade och vi börjar att gå mot skolan, tänkte om jag skulle åka med bilen till skolan, men det var inte så långt att gå så då kunde den lika gärna stå kvar där eftersom det var gratis iallfall. Vi sätter oss ner vid "Poolen" och får en macka med dricka, det var verkligen gott! Dom börjar prata lite om hur det kommer att vara på MdH, efter en stund så får vi gå iväg på våran första föreläsning, blir bara en kort där vi ser vilka som är med i klassen. Det är ju nollning just nu så efter föreläsningen så samlade vi ihop oss igen, hämtade den mobila baren och fick iväg för att spela lite brännboll och grilla korv. Det var trevligt, snacka lite med dom andra, lära känna dom lite mera, sjunga fick vi också göra, massa sånger från deras sånghäfte. Senare blir det backrace mot en annan förening, vårat lag vann efter ett antal sprutspyor :) Runt halv 7 bestämde jag mig för att röra mig hemåt. Rolig dag blev det, mycket nytt att få in i skallen.

Av Jesper Melin - 21 augusti 2006 21:41

Lite fler bilder som jag har tagit förutom 1 som Micke har tagit på mig.

Ovido - Quiz & Flashcards