Alla inlägg den 24 augusti 2006

Av Jesper Melin - 24 augusti 2006 18:01

När skolan var slut, så började nollningen. Det var lite speciellt idag för idag så skulle det vara 4kamp mellan alla program. Det som var det roliga var att vi blev indelade med massa andra program, så jag fick träffa 5 helt nya människor och prata ganska mycket med dom samtidigt som vi lekte :) Skit roligt! Pratade ganska mycket med en av tjejerna, hon var ny inflyttat från Norrköping. Vi pratade om det ena och den andra, jag var sååå nära att fråga henne om jag fick sova hemma hos henne, eftersom det skulle bli fest sen på kåren och jag hade bilen inne i stan, men när jag skulle fråga henne så kom hennes klass och hämtade henne, dom skulle gå och äta mat. Innan det så hade jag faktiskt bjudit henne på pizza, för vi fick förköpa en pizza, det hade jag gjort, hon var jätte hunrig, men hon var vegiterian! Så himmla typiskt :P Vårat lag vann förövrigt allt nästan, ankracet tog vi hem :) När allt var klart vid poolen, så började vi gå mot kåren för att ställa oss i kön. Många skulle in, det var nämnligen premiärkvällen. Väl där inne så dansade jag runt, kollade ganska mycket på tjejen jag hade träffat innan, men fan man har ju inte stake till att gå fram och dansa lite mer "på" med dom. Så det blev mest att så brevid eller vara nära :) Stannade kvar till halv 11 tiden, då tyckte jag att det började bli sent, så då började jag åka hem. Innan jag åkte ut från Västerås så köpte jag mig en cola på McDonalds, var så törstig. När jag kom hem, då var det raka vägen till sängen för att sova.

Av Jesper Melin - 24 augusti 2006 12:39

Just nu sitter jag och skriver det här i skolan, dom har trådlöst internet över hela skolan, så det är bara att logga in så får man internet :) Ska snart iväg och ha förta och enda föreläsningen för idag. Den börjar runt 1 tiden, men kom in redan kvart över 12 för Johan ville att jag skulle komma in tidigare. Trode att han inte hade fixat sakerna han skulle fixa vid receptionen, men det hade han så jag visade igentligen bara vart "Kåren" låg någonstans, blev en snabbt visning :P Så han åkte hem nästan på direkten, men man kan ju göra nått annat under tiden. Har inte fått några uppgifter än som måste göras, så jag har inget speciellt jag måste börja på just nu och tänka på.

Ovido - Quiz & Flashcards