Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Jesper Melin - 30 januari 2008 23:22

Just nu är jag super trött och vill lägga mig, så det blir en lite kortare genomgång av dagen.

Vaknade faktiskt före klockan idag, väldigt skönt, kom igång direkt och var klar långt innan jag skulle till skolan. När jag kommer ut så märker jag att det är världens blötaste väder, snöigt men det höll på att töa, så man var blöt när man kom fram till plugget. Önskade att jag hade gjort en matlåda, men man fixk cykla hem igen för att äta, sen tillbaka till skolan för att labba.

Labben gick sådär, har svårt att koncentrera mig när jag sitter i labbsalen, så när det var drygt 45 min kvar åkte jag hem och fortsatte, då gick det bättre.

Micke var iväg och köpte sin nya dator idag, tog en tur över för att hjälpa honom att installera alla saker.
Sen nu på kvällen försökte jag få en ftp server att funka på min dator, men det gick skit, så det får bli att försöka en annan dag.
Nej nu ska jag sova, gnatt världen!

Time to go
I'm leaving without sorrow
kiss my Ass goodbye
'cause we will never meet again

Ovido - Quiz & Flashcards